REKLAMACIJE

  • Ukoliko dobijeni proizvod nije u skladu sa opisom na našem sajtu, vidno je oštećen ili ne funkcioniše kako treba, imate pravo da isti reklamirate.
  • Ukoliko ustanovimo da je reklamacija opravdana, kupac nema apsolutno nikakvih dodatnih troškova dostave.
  • Ukoliko je reklamacija neopravdana, troškove dostave snosi kupac.
  • Kada se odlučite da odredjeni proizvod reklamirate, potrebno je da nam to saopštite putem Emaila ili telefona.
  • Zatim je potrebno da nam pošaljete popunjen formular sa osnovnim podacima o reklamaciji, koji ćete dobiti na Email.
  • Proizvod je potom potrebno da vratite u originalnu ambalažu, dobro upakujete I obezbedite i pošaljete PostExpressom na našu adresu koju Vam takođe napišemo u Emailu. Takođe ste u obavezi da Vi platite poštarinu ( koju Vam u slučaju da je reklamacija opravdana refundiramo u roku od 7 dana ).
  • Kada nam paket stigne, ustanovljavamo da li je reklamacija stvarno opravdana ili ne.
  • Ukoliko jeste opravdana, imate pravo na izbor povrata novca ( cena proizvoda + dostava ) ili da Vam pošaljemo novi proizvod ( dostavu plaćamo mi )
  • Ukoliko reklamacija nije opravdana, a proizvod i ambalaža nisu dodatno oštećeni, imate pravo na izbor povrata novca ( cena proizvoda ) ili da Vam vratimo isti proizvod ( dostavu plaćate Vi )